Become a member
Become a member

or
Continue with Google

or
Log in using a Google account
Add this product to
  • My current gear
  • My wishlist
Teenage Engineering PO-35 speak
Images
Teenage Engineering PO-35 speak
< Return to the list of user reviews
jeckle03 jeckle03

« TE - pocket operator 35 sprak »

Published on 09/09/21 at 07:48
Value For Money : Excellent
Audience: Anyone
Bjr,
Tout d'abord ce fut deroutant de simplicité doublé d'un apprentissage.
Etant re-novice apres 17ans sans son..!! Mistake complet...
Ben la c'est Miss tek qui c'est invité a la maison. MERCI...!!!!
SOYONS CLAIR.
C'est un jouet pour certains, une révélation pour d'autres, une bouze d'apres certains.!!!
Mon apprentissage est emplit de curiosité.
C portable, transportable, peu gourmant en pile. C'est du genie.
La ou c'est un jouet pour bcp, ds un set up ca a large sa place.
Aimant jouer a plusieurs c op.
Apres le tout PO, c'est certe possible.
Mais en etant encombré et non encombrant. C magnifique.
po35 puis la 32 et la 133. L'arcade aussi. Et c'est parti. Ds les transports, la maison pour decompresser, trouver des idees.
Sans oublier c'est chainable.
Poir apporter de la variance c'est fun.
Moi j'aimerai un set up complet mais soyons realistes.
Je ne veux que de la praticité complementaire. Mervi aux korgs volca aussi.
Bref le tout piloté a chacun sa sauce. Et bien, jouer et laisser jouer.
Je resumerai ainsi.
Tant que le son y gagne.!!!! Et c'est le cas.
Maintenant je suis un fanatique. Je veux et je peux varier les plaisirs en deplacement aussi.
G un korg kaos pad mini 2 s.
C de la frappe.
La 32 sonne idem un akai a 3000.e
La 16 est en ''concurrence'' avec la korg drum.
Mais le prix. Une machine par mois, c'est possible.
Surtout les vendeurs sont tres souvent quasiment pas des voleurs.
Alors regardez s'il s'en vend.....
Korg oui. TE peu... Et je suis cool
C idem les behringer cave et le ''td-300". Au prix c'est. Ben feu.
Et je kiffe de fou mon traktor multi. Support.
En gros. Je me fabrique ma machine modulaire comme j'ai envie et vous savez quoi.
Fuck off. !!!! Tout est bon ds le son tout est a chier dans la psychorigidité. ;-)
Il faut de tout. Des qui la comprenne, d'autre la ressente, certzin a l'instinc. Etc... Etc... Welcome.
Si dans un domaine j'execre la segregation, c l'humaine et par ex ds le son. Et tant d'autres trucs
Ouai je suis allergique aux cons
Bien vivre et laissser vivre.
Et Fuck off.
J'accepte 'tout' le monde. D'etre toleré ca commence mal le bordel.
Convertissons le monde, soignons le a grd renfort de son tout azymuth.
Basta.
Bye et free-partyciper (passé.?? ?)

We are using cookies!

Yes, Audiofanzine is using cookies. Since the last thing that we want is disturbing your diet with too much fat or too much sugar, you'll be glad to learn that we made them ourselves with fresh, organic and fair ingredients, and with a perfect nutritional balance. What this means is that the data we store in them is used to enhance your use of our website as well as improve your user experience on our pages (learn more). To configure your cookie preferences, click here.

We did not wait for a law to make us respect our members and visitors' privacy. The cookies that we use are only meant to improve your experience on our website.

Our cookies

Cookies not subject to consent

These are cookies that guarantee the proper functioning of Audiofanzine and allow its optimization. The website cannot function properly without these cookies.

Website preferences

We store your preferences so that you do not have to re-enter them every time your come back (forums options, dark or light theme, classifieds filter, standard or buzz news, newsletters popups...).

Log in

This one makes sure you don't have to re-enter your credentials every time you visit Audiofanzine.

This data allows us to understand the use that our visitors make of our website in an attempt to improve it.

Advertising

This information allows us to show you personalized advertisements thanks to which Audiofanzine is financed. By unchecking this box you will still have advertisements but they may be less interesting :)

Our cookies

Cookies not subject to consent

Website preferences

Advertising

You can find more details on data protection in our privacy policy.